Altres notícies

1. Un pas més cap a la internacionalització de la UdL (La Mañana, 7-2-2013)

2. Exposició itinerant Aliatges gràfics Lleida-Pequín (juliol 2013-gener 2014) (La Mañana,17-7-2013) (Segre,17-7-2013)
(Amb la col•laboració de la CEA i els Serveis Territorials de Cultura de la Generalitat de Catalunya a Lleida)

3. Relacions institucionals i promoció lingüística (setembre-desembre 2013)
Intercanvi amb la República Popular de la Xina en col•laboració amb el Departament de Filologia Clàssica, Francesa i Hispànica, que imparteix el Diploma de Estudios Hispánicos:
  • Professorat lleidatà a la Xina:
    • El director de la CEA, Joan Julià-Muné i la professora-coordinadora d’estudis i de recerca de la CEA, Imma Creus, van impartir dos cursos de lingüística espanyola (Fonologia i Lingüística, JJM) i tallers sobre cultura espanyola i tipologia textual, dificultats gramaticals en el procés d'aprenentatge i metodologia d'elaboració del treball acadèmic (IC), a la Tianjin Foreign Studies University-Binhai School of Foreign Affairs durant el mes de setembre de 2013.
  • Professorat xinès a Lleida:
    • La professora (Isabel) Guo Yuanchun de l'esmentada universitat xinesa farà una estada predoctoral d’un mes (15 novembre-15 desembre 2013) a la UdL. La professora visitant xinesa, que prepara la seva tesi doctoral, impartirà classes de llengua xinesa a la UdL.