La CEA organitza el viatge institucional de la UdL a la República Popular de la Xina

La CEA organitza un viatge a la Xina del 12 al 21 d'abril. Es tracta d'un viatge institucional encapçalat pel rector Roberto Fenández, acompanyat pel president del Consell Social i de l'empresa Ros Roca, Ramon Roca, per l'ambaixador d'Espanya a la República Popular de la Xina (1987-1991, 1999-2003, 2011-2013), Eugeni Bregolat, pel cap de departament d'Estudis Hispànics, Xavier Terrado, i pel director de la CEA Joan Julià-Muné.

El principal objectiu del viatge és la renovació i ampliació del conveni UdL-TJFSU (Tianjin Foreign Studies University), signat fa quasi una dècada, i establir-ne de nous amb altres tres universitats:

Aprofitant l'estada a Pequín, la UdL investirà Doctor Honoris Causa l'hispanista xinès Dong Yansheng, que comparteix l'homenatge amb Eugeni Bregolat. Aquest segon rebrà la investidura a Lleida l'octubre vinent.

Article de premsa de La Mañana