Una delegació de la Universitat d'Estudis Estrangers de Tianjin (Binhai School of Foreign Affairs) visita la UdL per signar un Memoràndum de col·laboració

Representants de la Tianjin Foreign Studies University, i més concretament de la seva Binhai School of Foreign Affairs, han signat aquest dijous 13 de novembre un Memoràndum amb la UdL per endegar projectes de col·laboració entre ambdues institucions. La UdL té prevista la creació d'un Centre de Cultures Hispàniques a la ciutat xinesa de Tianjin alhora que ben aviat es posarà en marxa un doble grau en estudis xinesos i hispànics, aprovat recentment pel Consell Interuniversitari de Catalunya. En els projectes hi participen directament el Diploma de Estudios Hispánicos de la UdL, que dirigeix el Dr. Javier Terrado Pablo, i la Càtedra d'Estudis Asiàtics, a càrrec del Dr. Joan Julià-Muné.

Vegeu-ne més informació al web de la UdL.